måndag 15 oktober 2012

A true meeting of the minds

Någon kanske undrar vad jag gör på fritiden? Har jag någon intressant hobby? Något spännande intresse? Nja, kanske inte direkt. Mest av allt okynnestittar jag på den här serien:


Jag fick nämligen hela boxen i födelsedagspresent och nu är jag fullständigt beroende. Det är ju bara så himla bra. Gilmore girls är en sån där serie som jag sett lite här och där innan, men aldrig tittat igenom eller följt. Nu har det definitivt blivit ändring på det. 


Det är så mycket som är bra. Att Lorelai och Rory alltid bråkar med mormorn och sedan blir det bra igen. Och sedan bråkar de igen. Att det pratar jättemassamycket hela tiden. Att Stars Hollow verkar vara den mysigaste staden nånsin och de är alltid höst.





Och Jess, den farliga killen. Som Rory så klart gillar. För han är så smart. Och häftig samtidigt. Och han gillar Rory tillbaks. Så klart. 


Jag kan se den här serien hur mycket som helst.

1 kommentar:

Lesthi sa...

Helt underbar serie! Jag tittade igenom samtliga säsonger för några år sen och saknar den fortfarande ^^