tisdag 18 september 2012

Tomboy No More

Det är ingen nyhet att jag älskar nagellack, och på tånaglarna tycker jag det är obligatoriskt med lack. De ser creepy ut annars. Fast tår är ganska creepy ändå, typ som korta, tjocka fingrar, som en inte kan göra nåt med.
Men det var inte det vi skulle prata om, utan om mitt tjusiga blodröda nagellack. Det är Tomboy no more från Essie. Riktigt mörkrött. Riktigt höstigt.


(Nu när jag tittar på den här bilden känner jag att fötter är verkligen obehagliga. Tänk att ha fötter istället för händer. Platta och långa och lite värdelösa. Fötter är visserligen bra att gå med, men tår kan ju inte göra ett dugg. Och använder en dem som gripklor tycker folk ofta att en är lite konstig. Har jag märkt.)

1 kommentar:

Vicky sa...

tycker också att fötter är sjukt obehagligt. gillar dock mina men dom ser mycket bättre ut utan lack. på händerna obligatoriskt dock!