tisdag 7 augusti 2012

Wonderstruck

Jag fullkomligt älskar att få små sminkprover (fast helst stora såklart!) och allra speciellt gillar jag parfymprover. Jag köper ganska sällan nya parfymer och jag bär inte parfym till vardags. Men jag älskar att dofta gott och ha nya dofter att välja på. Så jag blir jätteglad när jag får parfymprover. Allra bäst gillar jag att sitta på jobbet en tråkig dag och bläddra i en Elle eller nåt och hitta ett parfymprov däri och dutta det på handlederna och sedan dofta gott hela dagen. Då kan jag gå och sniffa på mig själv och bli lite lycklig.
Nu senast fick jag ett prov på Taylor Swifts parfym Wonderstruck. Den är en sådan parfym jag nog inte skulle välja att köpa själv men får jag ett prov på den så använder jag gärna. Den är ju ganska god ändå. Jag vet ju inte riktigt vad jag gillar om jag inte provar en massa olika. Det är en himla lyxig känsla att dofta gott.


Jag har inte riktigt någon doft som är "jag". Än. Jag jobbar på det. Jag provar mig runt. Den finns så himla många goda dofter.

1 kommentar:

Carrrolina sa...

parfymprover is da shit! ;) är nyfiken på Wonderstruck,så måste nog ta mig en titt (doft) på den! :)