onsdag 1 augusti 2012

There's a storm coming...


Jag var på bio i lördags. För första gången på jättelänge. (Jag som brukade gå på bio så ofta). Jag gick med Daniel, David och Johan och såg The Dark Knight Rises.  Jag var sådär lagom peppad, utan att ha jättehöga förhoppningar, men herre min påve, så bra den var! Jag skulle säga årets bästa film, om det inte var för att jag tror att detta kommer att bli ett himla bra filmår (The Hobbit har liksom inte ens haft premiär än).
Anne Hathaway var en grym Catwoman, dock blir jag lite ledsen på det faktum att hon måste stönandas varje gång hon rör sig. Och jag tycker Bane är jättejätteläskig. Jag satt på nålar hela filmen och undrade vad som skulle komma sen.
Jag är himla glad att jag såg den här filmen på bio, det är en riktig biofilm. Mycket ljud och storslagna vyer som liksom gör sig så himla mycket bättre på bio än hemma. 

För den som har sett filmen vill jag tipsa att läsa vad min BFF Johan skrev om den på sin blogg. 



1 kommentar:

amanda sa...

JAAAA! Såg den i söndags, fy bubblan vad bra!!!1