onsdag 1 augusti 2012

Nude Magique


Häromdagen var jag inne på Lindex och vad skådade mitt norra öga om inte L'Oreals BB Cream. De gör reklam för den att den ska vara magi på huden och det måste jag såklart prova. Den ser jättekonstig ut, inte alls likt en foundation eller liknande, som en kanske kan tro. Den är helt vit med typ svarta korn i. Lite som en peeling, men den går på huden som en färgad hudkräm. På ett ungefär. Jag gillar den än så länge i alla fall. Den känns lite perfekt på sommaren då jag helst inte vill ha tjock, täckande foundation i ansiktet, men ändå vill fixa till hyn. Det är det den är, den här krämen. En hudfixare. Som en blixtsnabb ansiktsbehandling. Min hy gillar den, i vart fall. Jag får återkomma med en bättre bedömning om nån månad.
Den kommer bara i två toner vad jag förstod och jag har såklart "Fair", den ljusaste.

Inga kommentarer: