torsdag 16 augusti 2012

My Little Pony Tail

Som nämnt så har jag alltså färgat håret. Eller ja, topparna i alla fall. De är numera ljust lavendellila. Lite såhär ser håret ut när jag har det uppsatt i en hästsvans. Då hamnar det lila liksom lite överallt. Vilket jag gillar. Hästsvansen blir en My Little Pony-svans. Och det är ju ganska så jättefint.


Jag har alltid experimenterat mycket med mitt hår. Klippt och färgat och haft mig. Och alltid gjort det hemma såklart. Sådan kommer jag nog alltid vara. Min tanke är att det är ju bara hår. Det växer alltid ut. Och det är kul att prova nya grejer. Det i kombination med att jag har väldigt dåligt tålamod och aldrig kan vänta på en frisörtid gör att jag nog kommer att fortsätta med mina hemmaexperiment även i framtiden. Faktum är att jag nästa alltid blir mycket nöjd.

3 kommentarer:

Karoline sa...

fiiin poneytail!!!!
och tack snälla :) Jag älskar det och har samlat så himla länge!

helly sa...

Oh en My Little Pony-svans! Jättetjusigt!

jennie sa...

Busvissel, så tjusigt!