fredag 17 augusti 2012

Mitt första möte med Seche Vite

Häromdagen klickade jag hem Seche Vite, det mest populära överlacket nånsin känns det som. Jag har sett det över allt, på bloggar, på Instagram och hemma hos vänner. Jag kände att jag bara var tvungen att prova själv. Och igår målade jag naglarna med Desert Haze från Elf och lackade givetvis Seche Vite över. Jag hoppas att det är lika bra som ryktet säger. Än så länge är det svårt att säga, men jag gillade verkligen konsistensen i vart fall. Det var lätt att måla och naglarna blir fint glansiga. För mig som inte är van med överlack så känns det väldigt glansigt. Men jag gillar't.


För övrigt tycker jag att Desert Haze är en underbar färg. Jag vet inte vad som hände med mig. Nudenyanser och beigea färger är det finaste jag vet just nu.

Inga kommentarer: