torsdag 9 augusti 2012

Arrested Development

Jag har börjat titta på Arrested Development (eller "Firma Ruffel och Båg" som den hette på svenska)! Det är en sån serie som jag länge har velat sett, men det liksom inte blivit av. Än så länge gillar jag den. Den är rolig och så, men jag känner inte att det är kärlek riktigt än. Men det kanske kommer. Jag har bara sett en tio avsnitt än så länge. Egentligen är det ganska dumt av mig att börja titta på en ny serie, för jag är inte klar med My So-Called Life än. Men så blir det ibland. Det är så mycket lättare och snabbare att titta igenom serier med 20-minutersavsnitt än 40-minuters.


Jag vill i princip alltid ha igång en serie att titta på. Nu när de flesta serier har sommaruppehåll så blir det så att jag börjar titta igenom gamla serier. De bästa med det är att alla avsnitt redan är klara och finns tillgängliga att titta på. Nya serier blir det ju bara ett avsnitt av i veckan. Det är alldeles för lite, tycker jag.

Inga kommentarer: