måndag 16 juli 2012

Just cause it seemed like if I didn't I would die... or something

Jag har idag börjat titta på My So-Called Life. Jag har såklart sett den tidigare (jag har liksom inte varit nedfryst) men jag har aldrig aktivt tittat på det. Jag tittade när det gick på tv första gången, men då var jag lite ung. Jag har nog sett det på tv någon gång när det gått i repris. Men nu ska jag aktivt titta igenom hela serien. Den är ju inte så lång, det finns ju bara en säsong. Tyvärr.
Serien är så fantastiskt snygg och 90-talsunderbar. Kläderna och allas hår är helt ljuvliga. Nu vill jag också bära ryggsäck + en liten brun läderhandväska. 


Nu måste jag bara, dyrt och heligt, lova mig själv att inte (INTE!) färga håret Angela-rött. Det är skitsvårt att få bort och jag kommer att tröttna fort. Även om det är snygg och Angela ser döbra ut i rött, så är det inte värt det. Även om det är snyggt.

1 kommentar:

Malin sa...

åh! min all-time-favorit-tv-serie. du har 19 hemskt bra avsnitt framför dig :)