torsdag 26 juli 2012

Hallonrött

Eftersom det inte är okej med målade fingernaglar där jag arbetar nu, så får mina tånaglar stå för färgen. Just nu är de somrigt hallonröda. Det här lacket kommer är av ett billigt märke från en billighetsaffär. Men det var förvånansvärt bra. Det håller längre än vad de flesta lack brukar göra på mina tår. Och så ser det så himla tjusigt ur när det tittar fram i sandalerna. Det må låta larvigt, men jag älskar att ha fina naglar. Det är superirriterande att inte få ha lack på fingernaglarna. När jag bara är ledig en dag känns det ovärt att måla och sedan vara tvungen att ta bort det direkt på kvällen. Jag älskar ju nagellack. Men tårna får duga nu, helt enkelt.  Och den här färgen är så härligt karamellig. Det är en riktig sommarfärg.


2 kommentarer:

♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort glassdessert med MARSHMALLOWSÅS och kakbotten! ♥ ♥ ♥ sa...

Jag har precis blivit nagellacksfrälst då jag har börjat använda Essie och lacket faktiskt sitter ordentligt ett par dagar!! Har du testat Essie??

helly sa...

Målade tånaglar is da shit! Fötter är ju egentligen rätt fula (enligt mig) med med lite rött nagellack går det ju faktiskt att titta på dem! =)

SV: Korvburgaren är riktigt fab, rekommenderas!