tisdag 24 juli 2012

En sån där tisdag

Vilken himla superhärligt dag jag haft idag. Tänk om alla dagar kunde vara såhär. Först jobbade jag till 12. Så himla härligt med en kort dag. Så skulle jag alltid vilja jobba. Bara på förmiddagen. I var fall, idag så hann jag knappt hem innan min lillebror ringde och ville äta lunch. Det ville jag, Blixten och Daniel såklart, så vi mötte upp Gustav på Polishuset (som inte alls är ett polishus, utan en restaurang). Efter lunchen cyklade jag och Daniel med Blixten till en strand och badade, vilade och lekte i vattnet.
Och nu har vi kommit hem och jag ska snart ta Blixten under armen och fara på bakluckeloppis. Det är ju tisdag, det är en loppisdag. Klänning är jag klädd i idag. Jag bytte direkt efter jobbet. Det är ju varmt och kliddigt ute.




Inga kommentarer: