tisdag 19 juni 2012

One shade of grey

I fredags var jag klädd i min nya, gråa kjol (i min mammas badrum). Jag tycker den är fantastiskt snygg, och himla skön. Den är plisserad och ljusgrå och asymmetrisk. Den känns som en vanlig långkjol när jag bär den, men den är liksom så himla mycket mer. Den är väldigt lättmatchad och eftersom den är så tjusig i sig själv behövs det inget speciellt till. 
Dock har den en tendens att fladdra upp lite för mycket när det blåser och bjuda på en troschock, vilket jag var ytterst nära att få erfara i fredags då jag var nere på stan. Men under kvällen, när jag inte gick någon längre promenad, höll den sig fint på plats. Tyvärr blev det iskallt under kvällen och jag bytte kjolen mot svarta jeans. Kan det inte bara bli riktigt varm sommar någon gång?





1 kommentar:

Louise sa...

Du är knasigt snygg, vet du det?!