söndag 3 juni 2012

Nära nu...


....och där var C-uppsatsen inlämnad! Herre min påve, så skönt. Nu är det bara att hoppas på att den blir godkänd och allt också. Men det är ju bara en världslig sak. Det viktigaste är att den är inlämnad. Och jag ser fram emot lite ledig tid på mina ledigheter. Det är otroligt jobbigt att jobba 100% och samtidigt plugga 100%. Jag gjorde det förra våren också, jag kan inte begripa att det blev så igen. Det är alldeles för slitigt egentligen. Jag behöver vara ledig ibland också. I natt ska jag jobba, men imorgon bitti blir jag helt ledig (förutom ett möte) i fyra dagar. Så himla skönt! Jag ska tapetsera här hemma och träffa kompisar och äta mat och jag ska läsa och sova och vila och gå långpromenader och bara vara ledig. Utan något stressmoment. Jag längtar!

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag har också precis lämnat in min C-uppsats, mitt examensarbete i svenska. Det handar om layoutsmodeller bland helsideannonser i tidningen Metro Student. Det känns skönt, men samtidigt konstigt, vad ska jag hitta på nu liksom, nu när det inte längre finns något jag "måste" göra?