torsdag 7 juni 2012

Inom mig finns ett stort hat för temperaturväxlingar


Är det något jag avskyr så är det när vädret ändras mycket under en och samma dag. Jag gillar liksom att ha en jämn temperatur. Jag vill inte svettas och jag vill definitivt inte frysa. När jag gick och handlade förut var det ganska kyligt och jag hade på mig jeans, stickad tröja och tygskor. När jag gick hem var det megavarmt, så när jag kom hem igen så var jag alldeles för varm för jeans och stickad tröja. Då åkte kjolen på. När jag gick ut nästa gång, bar jag kjol, linne och sandaler, vilket var alldeles perfekt för temperaturen då. Och nu har det blivit alldeles mulet och kyligt igen?! Vem orkar hålla på och byta om hela tiden? Det är verkligen det värsta med sommaren. Temperaturväxlingar. Det ska vara en jämn nivå på temperaturen, den ska inte fladdra omkring, jag blir tokig då.  

Såhär såg jag i alla fall ut när jag var kjolklädd.