fredag 22 juni 2012

Glad midsommar!


Igår sade jag att jag tänkte ha på mig klänning i midsommar vilket väder det än var. Och så är det superfint väder, blå himmel och strålande sol! Det är ju inte alls midsommarväder. Midsommarväder ska ju vara lite moln och regn och sådant. Men jag tackar och tar emot. Och går klädd i en fin klänning med hjärtan på. Den här klänningen är faktiskt en av mina favoriter.
På huvudet sitter blommor, givetvis, det är ju midsommar. Nu alldeles strax kommer det folk hem till oss och ska äta sillunch. Efter lunchen ska jag hoppa på cykeln (ja, vi har fixat cyklarna, så nu kan vi cykla!) och trampa iväg till jobbet. Jag ska nämligen jobba hela midsommarhelgen. Inte jättekul, men det är ju kul att tjäna lite pengar.




4 kommentarer:

Ina sa...

Jättefin klänning!

Lisa sa...

vad tjusig du var igår. superfin klänning!

Miranda sa...

Men vad fin du är!!! Och vilken fantastisk klänning!

kollade äntligen min blogg idag och fick se din fina kommentar från balen, tack så jättemycket! :)

kajsa sa...

himla fin klänning!