måndag 4 juni 2012

Bloggen fyller år!



Det här har jag helt glömt bort, men bloggen har ju faktiskt fyllt år! I två hela år har den här bloggen funnits. Min fina blogg. Sedan maj 2010. Herre min påve, så fort två år kan gå. Och så långsamt. Mitt liv är helt annorlunda än det var för två år sedan. Jag inbillar mig att jag är annorlunda. Det känns som det i alla fall. Att jag är vuxnare. Mognare. På ett bra sätt alltså. Liksom allmänt bättre. Mer självsäker och modig och lugn och trygg. Mer glad och inte så himla orolig hela tiden.
Jag är så glad att jag skaffade den här bloggen. Det är så fantastiskt roligt att blogga. Det är min allra bästa hobby. Jag får skriva av mig och skriva ur mig. Skriva vad som helst. Lägga upp bilder på saker jag tycker är fint. Bloggen är ett ställe där jag får bestämma helt själv. Hela innehållet är mitt. Eftersom jag är ganska så, ja, ska vi säga egocentrisk, så passar det mig alldeles perfekt att ha ett eget ställe att bestämma över.

Inga kommentarer: