torsdag 14 juni 2012

And I'm a bad boy, cause I don't even miss her


Idag har jag på mig lite galna, batikfärgade tajts. Och bakom mig står en hel massa skräp och saker som ska upp på vinden. Jag har rensat och fixat i sovrummet idag, för vår nya säng kom igår. Så den måste ju byggas ihop och då vill inte jag ha massa saker kvar i sovrummet som stått sen vi flyttade in. Så det är ganska stökigt här hemma just nu. Men snart blir det fint.
Men tillbaka till tajtsen. De är lite lagom färgalna sådär. Fast egentligen är de inte så färgglada alls, för det är ganska dova färger. Inga skrikiga färger alls. Jag gillar dem. De kommer från Ellos. Jag lade nämligen min första beställnings där nånsin för ett tag sedan och nu har allt kommit. Jag älskar att beställa saker och få hem det i paket. Det enda svåra är ju med storlekar, men jag hade tur den här gången, allt passade.

2 kommentarer:

ELLINORAK sa...

tack!! :)
snygga tight! asballa :)

Isabelle sa...

De må vara galna, men de är också sjukt snygga! Nu blev jag allt sugen på att klicka hem ett par ;) Jag tror bestämt att jag gör det.