lördag 9 juni 2012

2 in 1


Jag har hittat en ny foundation och jag tror att jag älskar den. Eller, okej, det är kanske lite tidigt att säga för jag har bara haft den i två dagar, men jo, jag tror det. Den heter Ageless Elixir 2 in 1 Foundation + Serum och kommer från Max Factor. Klart jag gillar nåt som heter "elixir". Det låter ju magiskt. Den känns döbra och jag känner mig himla snygg i den. Jag får ett glow liksom (tänk lite J.Lo). Fast jag ser inte svettig ut, vilket jag givetvis uppskattar. Det känns som en somrig foundation. Det stod att det skulle vara full coverage, men det känns inte som det. Det känns som medium coverage, vilket känns perfekt. Jag har den allra ljusaste färgen, Light Ivory, men det är inget ovanligt. Jag har alltid den ljusaste färgen. Jag är ganska så himla blekhyad. (Vilket många andra svenskor också verkar vara. Jag var inne på elf.se och skulle titta på deras utbud och ungefär allt i den ljusaste färgen var slut, i alla olika typer av produkter.)

Inga kommentarer: