torsdag 10 maj 2012

Sommartankar


Jag har ingen förklaring till varför jag dras till starka färger, fjädrar, indianer och hippies varje sommar, men så är det. Jag får väl helt enkelt leva med det och hitta ett sätt att njuta.
På H&M har de fått in många fina, somriga nyheter som faller mitt sommarjag i smaken.
 Jag vill att sommaren ska vara precis, exakt lagom varm så att jag kan använda klänningen utan att frysa, men inte så varmt att jag svettas ihjäl och allt smink rinner bort. Jag vill att inte bara jag ska vara ledig hela tiden, utan även alla jag känner. Men samtidigt ska allt vara öppet, ingenting får ha semesterstängt. Jag vill ha en liten väska hängande på axeln som allt får plats i, från systemkamera till badlakan. Jag vill äta glass varje dag, vara solbrun och känna mig bekväm i bikini.

Sommaren blir inte alltid exakt som jag vill, men den brukar bli himla bra ändå.



(Allt kommer från H&M)

1 kommentar:

Unknown sa...

Det rosa i detta inlägg skulle jag vilja ha! Speciellt knyt t-shirten.