måndag 28 maj 2012

Lipstickgate


Såhär megasnygg är Gate från Make Up Store. Det är ett sheer läppstift, det vill säga färgen är inte så tokstark, utan vad jag skulle kalla alldeles lagom. Jag fullständigt älskar den här färgen. Helt galet egentligen att jag kan bli så kär i ett läppstift. Men det är ju bara så himla fint.
Jag tror orange är min grej. Rött läppstift och jag har aldrig kommit jättebra överens. Jag tycker det är snygg, men det känns inte riktigt jag. Rosa är ju fint också, men ibland kan det bli för mesigt. Jag tror att orange är min grej. Min färg. Jag har ett läppglans från Max Factor i orange (eller Coral heter det om vi ska vara noga) och det är alldeles dösnyggt. Gate kan nog ses som dens storasyster. Lite mer styrka, lite mer färg. Precis perfekt.



1 kommentar:

Louise sa...

Tack, gullefjun!