onsdag 16 maj 2012

Den senaste tiden (bilder från Instagram)

Jag har haft en himla fin helg och ledighet från jobbet. Bland annat så hade jag och Blixten avslutning på valpkursen vi gått. Vi gjorde prov, klarade det utmärkt och fick diplom. Jag älskar diplom.

I lördags var det Oxelö Marknad och jag var givetvis där och tittade på knäppa saker och gjorde marknadsfynd. 

Jag hade på mig mitt nya halsband i lördags. 

Jag har druckit mycket te, speciellt grönt te med smak av citrus. Det är mycket gott.  

Min lilla gullkorv till hundvalp. 

Jag har börjat läsa en ny bok av min bästa författare. Känslan i det. Så himla bäst!

Jag har ätit tacos. Flera gånger till och med. Det blir lätt så när det blir mycket rester. 

Lillvalpen ihoprullad. Så här sover han allt som oftast. 

Det här trädet går jag förbi ungefär varje dag. Så fint. 

Jag har en ny klänning som först är rosa och sedan är lila. 

I morse klockan tjugo över fem var himlen fantastisk.

När jag gick hem från jobbet idag såg jag ett fantastiskt rosa träd. Ett sådant önskar jag att det fanns utanför mitt fönster. 

På Instagram heter jag kobranhuggertill.

Inga kommentarer: