tisdag 17 april 2012

Sex bilder från idag

Idag vaknade jag ganska sent, för jag jobbar natt just nu. Jag läste lokaltidningen och hittade balla Elsa på omslaget till tv-bilagan.

 
Eftersom klockan började närma sig tre och jag var himla hungrig lagades default-maten spagetti och köttfärssås. Det var gott. 

Sedan kollade jag lite på tv. Tillsammans med Blixten och Daniel. Jag hade fortfarande mjukisbyxor på mig. 

Vi kollade på förra veckans avsnitt av How I Met Your Mother

Vädret var gråaste grått. Inte alls kul faktiskt. 

Men något som var kul var att (halva) min beställning från H&M kom. Allt passade och nu är jag ett par lila batikbyxor rikare.

Sedan promenerade jag och Blixten iväg på valpkurs. Men jag hade inte kameran med mig. När vi kommit halvvägs började det regna på oss. Vi blev blöta och kalla. Men inte tappade vi humöret för det. Sedan stod vi ute i två timmar och valpkursade och nu ska jag promenera hemifrån ytterligare en gång och gå till jobbet för sista skiftet. I morgon är jag ledig!

1 kommentar:

Mimmy sa...

Åh älskar Elsa, får inte nog av hennes bilder på bloggen tex.

Och älskar ditt hår, sådär perfekt blond nyans :D