lördag 14 april 2012

Purple Pants


Häromdagen lade jag en beställning hos H&M. Det är jättesällan jag gör det. Kan inte ens minnas senaste gången, det måste varit många år sedan. Jag har haft ganska dåliga erfarenheter av deras webbshop. Vissa leveranstider är bisarrt långa, typ en månad och jag har flera gånger fått fel saker när beställningen väl kommit. Men nu tog jag chansen i alla fall.
Jag bor ju liksom på ett ställe där det är ganska långt till närmaste H&M, så jag beställde istället. Jag hoppas det blir bra. Dock vet jag aldrig med storlekarna. Jag tycker H&M kan variera massor i sina olika storlekar. Men jag hoppas på det bästa. Som sagt. Jag beställde bland annat de knäppa, lilafärgade, batikmönstrade jeansen på bilden. Men jag är väldigt osäker på om jag kan ha dem då det var låg midja och jag brukar inte vara förtjust i låg midja. Jag provar. Annars är det ju faktiskt bara att skicka tillbaka. Det kan ju inte vara så svårt. Jag tyckte de var himla fina. Och jag behöver byxor. Jag har bara ett par som är hela. Det blir liksom pinsamt i längden att bara ha byxor som är trasiga på låret/skrevet. Inte så läckert.

1 kommentar:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

meeeen åh de där vill jag ha, så balla! Tur då jag har typ en minuts gångavstånd till närmsta H&M. Men ibland finns inte allt heller så det händer att jag också beställer ibland :D