söndag 22 april 2012

Den senaste tiden (bilder från Instagram)

För ett par dagar sedan (i måndags tror jag) så var jag, Daniel och Blixten vid havet. Det är aldrig särskilt långt dit om en bor där jag bor. Och dagen efter kom min beställning från H&M, så nu äger jag batikmönstrade byxor.

 
I onsdags blev jag ledig och firade det med att måla guldfärgat nagellack. På kvällen gick vi hem till Daniels mamma för att fira att hon fyllde år. Det blev tårtfika.
 


 
Jag har varit kär i mitt nya halsband i veckan. Och det här är min lilla leopardkompis. Hen är gjord i porslin och står i hallen.



I lördags stod jag och sålde grejer på loppis. Tyvärr gick inga pengar ner i min ficka utan de gick till välgörenhet. Den andra bilden är en fin liten trappa med en massa blommor som är på en tomt jag och Blixten brukar gå förbi på våra promenader.


På Instagram heter jag kobranhuggertill.

Inga kommentarer: