lördag 3 mars 2012

Kanintröja på en lördag


Idag lunchade jag med min mamma, hjälpte henne lite med hennes plugg samt gick en långpromenad med henne och hundarna. I skogen såklart. I vårsolen. Ganska så härligt. Kaninblusen har suttit på min kropp, tillsammans med ett par jeans. Som synes. Naglarna är i en nyans av grönt och håret är uppsatt i någon form av hästsvans. Det kräves massor av hårnålar och sprej för att det skulle lyckas. Men lyckas gjorde det. Jag ger inte upp i första taget. 


Inredningstips: Ha en massa sladdar liggande i lägenheten. Både snyggt och praktiskt!



5 kommentarer:

Jessica sa...

Aaah - kanintröjan! Så fin.

Lisa sa...

fina tjejen med fina tröjan och tjusiga naglar! vad må det vara för nagellack? :)

veronica sa...

jättefin kanintröja :))

Lisa sa...

sv:tack då vet jag :)

Jonna sa...

Älskar kaninerna!