fredag 23 mars 2012

Igår förmiddags

Igår morse var jag ju alltså och skrev en tenta i Nyköping. Jag tror det gick ganska bra. Eller jag har en bra känsla i alla fall. Det är alltid skönt. Jag kommer nog definitivt bli godkänd. Jag är alltid ganska snabb på att skriva tentor, så igår var jag klar efter en timma. Sedan satt jag i en halvtimme och tittade igenom. Läste igenom. Ändrade lite och kollade så att allt var ifyllt. Sedan lämnade jag in den.


Jag hade tänk att gå lite på stan efter tentan var klar, men jag var så snabb att affärerna inte riktigt hunnit öppna. Så jag tog mig en morgonpromenad i ett vårigt Nyköping. 



Det var sådant härligt väder igår, tio grader varmt och strålande sol. Jag hann bli helsvettig på min lilla promenad. Men det var fint promenadstråk i alla fall. 



När klockan blivit lite mer tittade jag in på H&M och provade en mintfärgad skjorta utan ärmar. Den var superfin och fick genast följa med mig hem. Den kommer nog bli perfekt i sommar. Och innan också, såklart.


Inga kommentarer: