fredag 16 mars 2012

The Greendale 7


Inte för att jag tror att någon kan ha missat det, men, Community är tillbaka! Hallelujah! Det var en lång och nervös väntan på resten av säsong tre. Säsongen började i höstas, men har haft uppehåll sedan början på december. Det var länge osäkert på om serien ens skulle komma tillbaka. Men det gjorde den alltså! Jag var otroligt peppad på det här avsnittet och blev inte besviken. Även om det var lite mycket Shirley-fokus. Hon är ju inte den roligaste karaktären. Men vad gör det? Det ska med en härlig vår med ännu fler Community-avsnitt.
Givetvis tycker jag att alla som inte sett denna eminenta serie än, gör det genast! Tro mig, den är fantastisk. Konstig, knäpp, vriden och alldeles, alldeles underbar. Den består av några av de allra konstigaste karaktärerna någonsin. Och de bästa är de som inte har huvudrollen, som Senor Chang och The Dean. På tal om Chang, vart var han i det senaste avsnittet?! Det borde vara mer Chang, hela tiden!



(Bilderna kommer från IMDB)

1 kommentar:

Nina sa...

Har jag aldrig hört talas om men låter som något för mig. Alltid himla kul med tips på nya serier!