söndag 25 mars 2012

Go play a video game


Idag är jag lite sådär för trött för mitt eget bästa. Man blir lätt det av 50-årskalas med massa drinkar till sent på natten. Och inatt blev det ju sommartid. Vi hoppade på bussen vid tjugo i två och var inte hemma förrän efter tre. Det kändes som en väldigt lång busstur. Men sedan kom jag på tidsomställningen. Nuförtiden sköter ju de smarta mobilerna sådant själv. Lite chockad blev jag ett tag.
Jag fungerar ganska så dåligt efter för lite sömn och idag är en extra dålig dag att fungera dåligt på, då jag har deadline på en essay till min kurs. Men det är ju bara att skriva. Att tvinga huvudet att fungera. Samt att kolla på sminkvideos på YouTube emellanåt, så att jag inte tappar stinget. Man måste ju pausa ibland. Jag tror det är lag på det.
Idag började jag dagen med långpromenad i solen och glassätning. Det satt ganska så fint. Och imorgon börjar jag mitt sommarjobb. Redan i mars. Alltid är det nåt. Ingen vila här inte.

2 kommentarer:

Lisa sa...

vad har du fått för jobb? :)

Unknown sa...

Lång promenader på morgonen är ibland det bästa som finns ^^