söndag 11 mars 2012

Ett mycket svamligt inlägg


Idag har jag varit på årsmöte med Vänsterpartiet i många timmar. Jag har druckit massor av koppar kaffe och ätit mycket fika (dock inte munkar, den fikade jag hemma för ett par dar sen). Nu är jag ännu mer peppad för politiken och superpeppad för våren, då vädret idag är underbart. Tyvärr måste jag sitta inne och plugga hela eftermiddagen, men det är ju egentligen ganska roligt det med.
Det har varit mycket fika den här helgen. Igår var jag på kalas hos min farmor. Där bjöds det på godaste hallontårtan. Egentligen borde man äta tårta oftare, inte bara vid kalas och så vidare, utan mer på alldagligare tillfällen också. Tårta är himla fantastiskt.

Övrig info: Idag tappade jag en leverfläck. Den liksom föll av min kropp. Den hade skrumpnat ihop och dött. Det var konstigt och jag kände att jag ville skriva det. Slut på info.

5 kommentarer:

Johan Persson sa...

Leverfläckar kan skrumpna och trilla av om de får slut på blodtillförsel. En kan t o m ta bort vissa genom att snöra av dem med en tråd.

carolina - bakar bebis i magen & cookies i ugnen! sa...

Härligt med pepp-möte och inspirerande politik!! :D

...blev inte lite sugen på doughnut nu ;)

Iwy - Creative overload sa...

Leverfläckar lever sitt egna lilla liv^^

Emma says style, love & rock and roll. sa...

sjukt det där med leverfläcken. önskar att jag i övrigt hade tiden, ja eller egentligen orken, att engagera mig politiskt sådär som jag kunde göra förr...

celine sa...

åh muums!