lördag 11 februari 2012

Säg hej till ett lite kortare hår!



Nu ska jag och den nya frillan snart sätta oss på en buss till huvudstaden och gå på födelsedagskalas ikväll. Men eftersom jag bor praktiskt taget ute på vischan i bästa, lilla småstaden så tar det ett tag att ta mig till Stockholm. Så jag måste liksom förbereda mig och åka iväg redan på eftermiddagen. Buss är jag tvungen att åka eftersom tågen går så värdelöst (jag menar, över tre timmar totalt och via Norrköping, det är ju liksom SÖDER ut, jag ska ju mot norr). Tacka vet jag bussen som inte bara går direkt dit, utan även är billigare än tåget.

5 kommentarer:

marie sa...

Så fint!

Elin-Alice sa...

åhå, vad fint det blev! som en blond amélie poulain (och det är ju världens finaste karaktär!).

Lisa sa...

tjusigt!

MIKAELA BJARVE sa...

stiligt!

amanda sa...

alltså verkligen asfint. passar dig jättebra!!!!1