måndag 6 februari 2012

I miss you Big Joe!



Nästa vecka är mitt älskade Cougar Town tillbaka efter ett långt, långt uppehåll. Åh, som jag längtar! Det är verkligen en av de absolut bästa serierna. Säsong ett och två har jag sett och om-sett flera gånger. Skulle de göra en serie om mitt liv, skulle den se ut ungefär som Cougar Town. Jag är en blandning av Jules och Ellie såklart. Eller mest Ellie egentligen. Kanske bara Ellie, även om jag önskar att jag var lite mer som Jules. Min kärlek till min hund, till exempel, är väldigt lik Jules kärlek till sin son. Helt galen total megakärlek, tror jag det kallas. Inget förnuft alls, bara känslor. Fast så är jag med mycket. Jag kanske har lite Jules i mig, ändå. Och kärleken till rödvin har vi alla gemensamt.


(Bilderna kommer från IMDb.com)

1 kommentar:

Emma says sa...

åh jag gillar cougar town!