tisdag 28 februari 2012

Fuck Yeah Big Noses


Personligen är jag ju som bekant ganska så stornäst. Jag tycker det är ganska snyggt, men många skäms över sin stora näsa. De vill ha en nätt liten uppnäsa. Eller en rak och kort näsa. För alla som gillar stora näsor, som har stora näsor, eller som har stor näsa men inte gillar den själv, finns den här jättebra Tumblrn att följa: Fuck Yeah Big Noses. Där finns det bilder på en hel mängd snygga, stornästa personer, både kändisar och alldeles vanligt folk. Jag gillar hyllningar till lite annorlunda kroppsdelar.

På tal om stora näsor, ni vet hur man ibland får höra att man är lik en kändis, eller man gör en sån här likhetstest på Internet och så säger testen vilken kändis man är lik. Personer jag fått höra att jag varit lik: Veronica Maggio, Chloë Sevigny, Owen Wilson. Alla snygga, blonda och stornästa.

Inga kommentarer: