lördag 18 februari 2012

Fredagsbilder!


Ungefär såhär såg min gårdag ut. 
Först åt jag frukost och läste tidningen. I den fanns en söt förlovningsannons. Gerd och Stig-Lennart var bara tvungna! Sedan kollade jag lite på O.C med mina två killar. En av dem sov. 

När förmiddagen började närma sig lunch kom min lillebror förbi. Jag och Daniel tog med honom och hunden ut på en promenad. Väl ute mötte vi upp med Björn, som var i stan en snabbis. Det var jättehärligt väder och vi gick till Ica för att handla middag. Jag gjorde rookie-misstaget att få mobilskuggan med på bilden.


Bajspåsar till hunden köptes också på stan. De är "for Fun & Fitness". Vet inte riktigt vad det innebär.  Vi gick hem och drack kaffe och pratade i soffan. Dock fick Björn sin kaffekopp över sig.

Vi kollade på söta djurvideos på YouTube. Det är det allra bästa med Internet. Söta djur. Och så fikade vi köpefika. 

Sedan gick Gustav och Björn hem och Daniels lillebror kom hem till oss. Han skulle nämligen sova här. Vi gjorde färsbiffar med ajvar och tittade på Rango. Den animerade filmen var mest för vår skull och inte för lillebrodern. Han är nämligen inte så liten.

2 kommentarer:

Vicky sa...

men kanellängdddd alltsåå.

Regina sa...

Hah, vilken söt annons!