lördag 4 februari 2012

Driving in your car, I never want to go home. Because I haven't got one, anymore


Än så länge har den här lördagen bestått av besök från David (han är faktiskt fortfarande här), våfflor och en rafflande semifinalmatch i bandy. På TV alltså. Jag är inte så förtjust i idrott, men bandy ligger mig nära om hjärtat. I Kazakstan spelade de och det snöande och såg iskallt ut. Men det var varmt inne hos mig. Speciellt när vi åt våfflor till. Med massa grädde, såklart. Efter våfflorna gick jag, Daniel och David en promenad med Blixten. Vi fick för oss att gå i skogen och blev därmed supersnöiga. Men det var ganska skönt att få frysa lite och flåsa och pulsa fram i snön.
Nu tittar grabbarna på hockey och jag ska sminka mig, klä på mig några snygga kläder och ta bussen in till Nyköping för att äta middag med Jessica och Erika.



1 kommentar:

CHIRRE sa...

åååh, jag har varit sugen på våfflor hela veckan!!