onsdag 1 februari 2012

Den första februari... redan

      Bokhyllan, innan ommöbleringen. Blixten lekte med en ny leksak och råkade fastna i den.

Idag känns det som jag nästan inte gjort någonting. Jag har knappt varit utanför dörren, förutom på hundpromenader, såklart. Men jag har faktiskt haft en hel del för mig. Jag har tvättat nästan hur många maskiner som helst (varför tvättar jag inte oftare?!) och jag har möblerat om i vardagsrummet och jag har haft lillebror över på kaffe och jag har skickat in jobbansökningar och jag har pluggat och jag har lagat en god pastasås. Det kanske räcker så under en dag.
Och samtidigt har snön yrt utanför fönstren.

  Orangea naglar! Och QI på TV, efter ommöbleringen.

1 kommentar:

Siri - En personlig blogg om mode och stil. sa...

Härlig färg på naglarna!

sv: Jag håller med dig, det känns mer värt att köpa något så dyrt från ett märke som man vet levererar :) Även om jag tycker att det är en kul idé från Gina.