torsdag 12 januari 2012

Såhär vill jag se ut våren 2012


Lite såhär tänker jag att min vår kommer att se ut (förhoppningsvis). Jag behöver ett par nya jeans, det räcker med den här ofrivilliga punklooken med trasiga jeans nu (plus att det är kallt också).
En vadlång kjol vill jag definitivt ha. Denna från Monki är fin, men den behöver inte nödvändigtvis vara svart. Men sanningen är ju jag inte använder färg så ofta, så svart är nog bäst.
En bra ryggsäck vill jag också ha. Den får däremot gärna vara färggrann. Helst gul, för det är så fint. Jag har en vision att jag ska gå långa promenader i skogen med hunden och då vill jag ju ha en termos med i ryggsäcken med kaffe.
En snygg jacka i fejkskinn vill jag jättegärna ha. Jag tror detta kommer bli våren då jag blir en skinnjackstjej.

Jeansen kommer från H&M och Monki
Kjolen kommer från Monki
Ryggsäcken kommer från Fjällräven
Jackan kommer från H&M