onsdag 18 januari 2012

Prickigt är ett himla bra mönster

Så här ser jag ut idag. Prickigt tillsammans med en brun kjol. Prickigt är ett himla bra mönster. Det gör livet lite roligare. Något annat som gör livet kul är att fika med mamma. Det har jag gjort idag. Vi drack kaffe och åt smörgåsar och tittade på klänningar och hon pussade på Blixten. Annars har jag bara pluggat idag. Läst och läst. Jag har suttit vid köksbordet och det gick mycket bättre än igår, då jag låg i sängen. Jag har inte somnat än i alla fall.




5 kommentarer:

Mathilda sa...

Det är inte bara bra - det är sjukt snyggt!

Blopparna-Emmy sa...

Håller med dig, prickigt är ett himla bra mönster och vad snyggt det är! Jätte läcker tröja!

Johanna sa...

Ja visst är dom!! Tycker om din tröja btw! ^^

Therese Ahlström sa...

Prickigt är verkligen superfint!

nicolina sa...

så klassiskt, tröttnar aldrig på prickar. :)