torsdag 12 januari 2012

Oh, I cut his hair myself one night. A pair of dull scissors and the yellow light.

Den här dagen har verkligen bara glidit fram. Och förbi. Ganska omärkt. Jag har inte gjort något särskilt alls. Det har regnat och jag har inte ens gått en långpromenad med hundarna. Dock har jag tvättat och lagat lunch av rester. Och målat ett till lager nagellack på naglarna så färgen ska bli ännu mer intensiv (jäkligt svårt att få babyblå att bli intensiv dock).
Gustav och Fredrik kom över på kaffe och mina jeans sprack upp ännu mer. Vilken dag alltså. Megaslapp.


Måla naglarna-koncentration.

Babyblått.

Trasiga byxor.

7 kommentarer:

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting sa...

fin färg!

Siri - En personlig blogg om mode och stil. sa...

Söt färg!

sv: Men eller hur! Älskar den blålila färgen :)

kajsa sa...

Skönt att det inte bara är jag som lyckas få hål på byxorna sådär!

Ellen (alatariel) sa...

Åh vad fint med babyblått.
Svar: Ja omeletten var riktigt god och med sallad var den ennu bättre. ;)

Johanna sa...

Tack snälla :)

Angeliqa sa...

Vilken härlig blå färg! Jag önskar att jag orkade måla naglarna oftare, men jag är alldeles för bekväm och lat för det.

Lisa sa...

tjusig färg på nagellacket!