torsdag 19 januari 2012

"It's actually one of my favorite places to visit"

Jag har länge gillat Michelle Williams. Sedan jag såg henne i Dawson's Creek första gången. Hon är så otroligt vacker och en underbar skådespelare och hon verkar ha ett sådant mörkt drag inom sig. Hon har gått igenom mycket. Hon förlorade pappan till sin dotter framför hela världspressen.
Den här intervjun med henne i tidningen GQ var ganska fantastisk. Nu är jag superpeppad på att se My Week With Marilyn


(Bilderna kommer från gq.com)

3 kommentarer:

nicolina sa...

jag är också superpepp! den har ju fått kass kritik, men jag tror minsann att jag kan tycka om den. värt ett försök iaf :)

JAE sa...

Jag såg den filmen igår. Vad man än tycker om själva stoffet bakom filmen, så är Michelle Williams rollprestation värd 100 ggr besöket! Lysande var hon...

Isabelle sa...

JA! Hon är bara för bra. Tycker i synnerhet om henne i Brokeback Mountain. Snygg och trovärdig som Marilyn är hon också.