tisdag 24 januari 2012

Inte sovmorgon, utan läsmorgon


Här står jag och min rumpa och väntar på att morgonkaffet ska bli klart. Jag tog en sovmorgon idag. Eller det är egentligen inte sant. Jag tog en läsmorgon. Det vill säga, jag vaknade vid normal tid, men istället för att gå upp så läste jag ut The Fault in Our Stars. Det är en gråtfest i slutet på den boken, kan jag meddela.
När jag äntligen gick upp såg jag att vi hade snö utanför fönstret. Alltså, riktig snö. Det har vi inte haft alls den här vintern. Vi har bara haft blötsnö som legat kvar en halv dag ungefär. Eller ytterst lite pudersnö som i slutändan blåst bort. Men nu har vi riktig snö. Precis när jag gett upp hoppet. Så himla härligt!

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Det är skönt att kunna ligga kvar i sängen och läsa.
Och grattis till snön. Jag blev lika glad när vi fick i lördags :)

Anonym sa...

Kika in på länken under om du vill komma till en av Sveriges största bloppisar!

Över 190 plagg därav kläder, väskor, skor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är använt ytterst få gånger (1-2ggr) eller helt oanvänt. Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokbilliga priser!

http://cli.blogg.se/kop/