lördag 7 januari 2012

I don't want to wait for our lives to be over, I want to know right now, what will it be?

Jag fick sjätte och sista säsongen av Dawson's Creek i julklapp och har nu alltså alla säsonger. Jag blev jätteglad när jag öppnade det paketet, det är nämligen en av mina bästa serier. De sista avsnitten har jag bara sett någon gång innan. Det var knappt jag mindes. Men nu har jag sett dem igen. Så himla bra! Grät mig igenom sista avsnittet. Så sorgligt så det är inte klokt. Så bra serie. Så varm och fin och tonårig och överanalyserande och så otroligt mycket prat.




Jen är min favoritkaraktär. Fullkomligt älskar henne (speciellt i den här frisyren).
När jag var yngre gillade jag inte henne jättemycket, jag var mer avundsjuk för att hon var så ball och jag inte alls var det. Jag var (är?) en klassisk Joey. Tyvärr. Jen är ju mycket häftigare.



5 kommentarer:

http://hannaskrypin.se sa...

Älskar den serien!

Alexandra - Kärlek på tallrik sa...

Vet du, jag skäms, men har inte sett ett enda avsnitt av Dawson's creek - fast det var SÅ populärt när jag växte upp (och just där lät jag oerhört gammal)! Lite sugen jag blev nu :D

emilia sa...

Nostalgi!
Dina nyårslöften var nog bättre än mina, jag snor lite från dig.
Jag ska laga fransk och indisk mat! Det är så otypiskt mig att laga sådan mat, samtidigt som jag älskar både franskt och indiskt. Mm, det blir spännande.
Och så ska jag också våga mer. Hoppas jag. Jag är så feg!

Ida sa...

Åh! Nostalgi.

Jennifer sa...

Åh! Dawson's creek...jag hade glömt, jag älskade den serien passionerat när jag var tonåring. Känner nu ett visst begär efter att se om den!:)