måndag 23 januari 2012

Färgvecka!


 Jag har väldigt ofta på mig svarta eller mörka kläder. Det har liksom blivit så. Svart är nästan alltid snygg och jag känner mig snygg i svart. Men jag vill egentligen bära mer färg, det är ju så himla fint!
Så jag har bestämt att den här veckan ska bli en färgvecka. Jag ska försöka klä mig ganska så färgglatt. Dock äger jag ju inte så mycket kläder med härliga färger, så det kommer nog bli mycket rosa. För det är den färgen (förutom svart och grått och mörkt då) som jag har mest kläder i.
Idag börjar vi med en rosa topp, gröna naglar och ett halsband med en ljust lila sten.





3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, ja. Man får liksom jobbba lite på det, det är så himla lätt att köpa svart!

Anneli sa...

Tack! Snygg frisyr du har!!! :)

Karoline sa...

jaa, supersnyggt med färg! :)