måndag 30 januari 2012

Den sista måndagen i januari


I morse tog jag sovmorgon. Det är skönt, men mest blir jag stressad att jag "missat" så mycket av morgonen. Men det passar så bra att ta sovmorgon de här dagarna så min sambo jobbar eftermiddag, det vill säga till 22.00. Då har jag hela eftermiddagen och kvällen på mig att plugga (vilket idag betyder läsa en ny roman). Så vi gick inte upp förrän sent, men sedan dess har vi hållit igång. Vi gick en långpromenad med Blixten så fort vi gick upp och på väg hem gick vi förbi Ica och handlade till lunchen. Det blir kålsoppa idag, så himla gott. Fast gå till Ica vid halv elva på förmiddagen är inte så smart. Det är bara pensionärer där och det tar helt galet lång tid i kassan. Tur att man inte är stressad.

2 kommentarer:

ENDENISE sa...

sv: ja visst är han det :)

Sandra sa...

sv: tack :)