måndag 16 januari 2012

Den senaste tiden (ur min mobilkamera)

Så här har den senaste tiden sett ut för mig.
Jag har ätit rester och tittat på Grease. Och haft två gulliga hundar hos mig, som velat mysa i samma säng.
Jag har druckit en drink med en partypinne i. Jag har varit klädd i randigt.
Jag har sett på Felicity och tyckt hennes hår är alldeles fantastiskt. Jag har varit hundvakt åt Wille.
Jag har druckit granatäpplejuice, mycket gott! Jag har gått promenader i solen.
Och på de promenaderna har jag använt solglasögon. Jag har fräst kött.
Och med det köttet lagat ossobuco. Jag har fått en ny ring.
Jag har tittat på Sveriges Mästerkock, älskar det programmet! Och så har jag haft håliga strumpor på mig. De fick åka i papperskorgen, precis som flertalet av mina strumpor. Jag är en jäkel på att ha sönder strumpor.

4 kommentarer:

alexandra sa...

hej! tack så himla mycket för din kommentar!

Stéphanie sa...

Nice pictures !

Madeleine sa...

Sv; Vi fick avliva henne i onsdags. :'(

Lisa sa...

älskar också sveriges mästerkock!: D