fredag 23 december 2011

Torsdagsmiddag och glöggmys

Igår kväll gick jag och Daniel de 50 metrarna över till min mormor och morfars lägenhet (japp, så nära dem bor vi). Där vankades det middag med Hultin-släkten. Min morbror och hela hans familj är i Sverige över jul och var i Oxelösund igår för att hälsa på. De ville vi ju såklart träffa. Fast roligast var det nog för Blixten som fick leka med deras stora hund. Lite orolig var jag ju såklart, Blixten är ju bara en liten valp, men det gick hur bra som helst. Han hade nog stannat hela natten om han hade fått.

Men se, det fick han inte. För vi skulle ha folk över på glöggmys. Så vi traskade hem igen och hälsade Johan, Johan och Adam välkomna. Glögg dracks, fika åts och det spelades Master of Movies (som är typ som TP men bara med filmfrågor). Jag vann tyvärr inte, men det var himla kul ändå.


Bra torsdag, allt som allt.

Inga kommentarer: