torsdag 8 december 2011

Lucka 8 - Berätta om ett av dina favoritplagg

Ett av mina absoluta favoritplagg är den här blommiga klänningen. Jag köpte den i Edinburgh 2009. Den är en sådan där klänning som jag alltid känner mig fin i. Och den passar vid otroligt många tillfällen. Den är kanske främst en sommarklänning, men den fungerar lika bra på vintern med strumpbyxor och en kofta.
Ibland pratar man om PPA (pris per användning) och den här klänningen har otroligt lågt PPA, men tanke på att jag använt den så mycket. Men jag tröttnar aldrig på den. Jag känner mig alltid supersnygg i den.
I mina ögon är den här klänningen det perfekta plagget.



4 kommentarer:

Lisa sa...

tjusig klänning!:)

Sheriilyn sa...

svar: Tack! :)

Nicolina sa...

SVAR: Visst är det fiiiiint!

Ps. klänningen är en sådan där to die for klänning. Skitfin

Ronette sa...

vilken fin röd färg på håret!