fredag 2 december 2011

Fikafredag



Idag har varit en himla fin dag. När min kille åkte till jobbet klockan två så ringde min lillebror och ville komma över på kaffe. Det fick han såklart, men istället för att dricka kaffet hos mig så gick vi över till vår mormor och morfar (som bor typ en minut ifrån mig, man måste bara älska småstan!). Där fick vi både kaffe, kakor och glass, och Blixten fick massa lek och kramar. Och jag fick ett par vinterstövlar av mormor. Hon och jag har samma storlek i både kläder och skor, helt perfekt att kunna få ta över hennes gamla grejer. Som tur är har hon himla bra smak också.

2 kommentarer:

Helena Sofia sa...

Du ser ju så himla mycket ut som Sandra Beijer du! Det har du säkert hört några gånger. Vacker, söt, fin! Puss.

lisa sa...

sv; tack fina du! :)