tisdag 6 december 2011

En liten bokuppdatering



Jag hade tänkt att jag skulle börja skriva mycket om böcker och läsning. Jag älskar ju att läsa och brukar läsa många böcker. Men tji fick jag, för jag har nästan inte läst nåt alls den senaste tiden. Jag håller fortfarande på med A Game of Thrones. Den har jag tragglat med i flera månader. Den är superbra, men jag tar mig aldrig tid att läsa. Så dumt. Listan på böcker som jag vill läsa växer sig milslång och jag tar aldrig tag i den. Bara A Song of Ice and Fire-serien kommer ju ta ett år känns det som nu. Jag läser ju bara på kvällar då jag ska sova och nuförtiden är jag för trött varje kväll. Jag orkar bara läsa nåt kapitel varje kväll. Och då tar det lång tid att ta sig igenom en bok.

1 kommentar:

My sa...

Förstår precis hur du menar! Det är samma sak med mig, är alldeles för trött för att läsa mer än max ett kapitel om kvällen i boken jag läser just nu. Det känns lite hopplöst!
Svar: Ja, visst är det gott med pepparkakor! Tror jag ska baka fler innan julen är här! :)