onsdag 16 november 2011

Semesterdrömmar




Även fast jag verkligen gillar hösten och vintern så kan jag bli himla trött på dem. Ibland längtar jag bara bort till sol och värme. Och hav. Som jag älskar salt hav och att bada. Jag är inte så mycket för att sola (eftersom jag blir röd som en liten kräfta), men bada älskar jag. Och torka en stund i solen och efter det gå och lägga min under parasollet i skuggan. Kanske med en fruktdrink i handen. Så skönt det skulle vara. Och det allra bästa med att bara drömma om att resa bort är att det är alldeles gratis.

(Bilderna tog jag i Venezuela 2008)

1 kommentar:

FLYING LIONS sa...

sv: Tack! :) Alltså, filmen är ju lite underhållande, men det är lite maffigt pris, 110kr. Jag tyckte inte det var värt det till 100%, mera värt att hyra filmen, eller rent utav ladda ner. :)