onsdag 30 november 2011

Nu är det bara lilla tomteluvan som fattas, sen är lillvalpen redo för julafton


Igår eftermiddag var jag och fikade hemma hos min kusin och hennes man tillsammans med Daniel, min lillebror och min pappa. Det bjöds på kaffe och bullar och mycket trevligt prat (typ tre diskussioner som pågår samtidigt exakt hela tiden). Men det bästa var att min lilla Blixt fick en röd, stickad tröja. Nu är inte jag typen som tycker att kläder på djur är det bästa som finns, men Blixten har en tendens att frysa när vi är ute lite länge, så en tröja kommer väl till pass. Speciellt när vinter verkligen kommer tillsammans med minusgrader. Himla söt var han i sin lilla tröja i alla fall. Och han verkade trivas i den också. Han brydde sig inte alls att han hade nåt på sig.

1 kommentar:

Doktor Glas sa...

det går fort för en valp att växa ut tröjjor (försökte få på min hund en gammal tröja från när hon va valp, men den slutade mitt på ryggen nu...), det är så gulligt när man plockar fram tröjjan efter några månader och ser hur mkt dom växt!! :)